loading...
ورزشی
راکا همتی بازدید : 66 دوشنبه 30 آبان 1390 نظرات (3)
به نوشته روزنامه مارکا آنخل دی ماریا ستاره مصدومیت و آرژانتینی رئال مادرید در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد.

دی ماریا در پیروزی 7 بر یک رئال مقابل اوساسونا از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و از آن زمان نتوانسته برای کهکشانی ها به میدان برود.

هافبک اسبق بنفیکا از جمعه به تمرینات رئال بازگشت و به صورت انفرادی به تمرین پرداخت. انتظار می رود او در روزهای آینده به تمرینات گروهی تیم اضافه شود.

مسئولان رئال امیدوارند او به دربی هفته آینده مقابل اتلتیکو برسد. رئال امشب در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان مقابل دیناموزاگرب به میدان خواهد رفت.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1348/10/11 و 0:18 دقیقه ارسال شده است

سلام بهمن ميگفت تو وب دعوا كردي با كي دعوا كردي؟؟
امروز ديدم كه حذف شدي با حميد رضا دعوا كردم به عباس و سپيده ام فوش دادم
به قران اون زماني كه تو دعوا كردي من تو وب نبودم نتم امروز درست شده
من با گوشي امده بودم اون روز نميشد پست بزارم
راكا به خدا تو بد فكر كردي راجب من من دوست دارم
با اين اسم برو تو وب erfan 1815 داداشي منو ببخش باشه

این نظر توسط bahman در تاریخ 1348/10/11 و 10:30 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنونم که برای این سایت زحمت کشیدید
شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 2,257
  • کدهای اختصاصی
    09384080371تماس با مدیر